Jak pripravit instalacni CD

Miloslav Strunc strunc na p5.mepnet.cz
Pondělí Srpen 23 11:58:48 CEST 1999

Dobry den,
zkopiroval jsem kompletni distribuci RedHat 6.0 CZ z ftp.linux.cz a prvnim
mym udivem bylo, ze se to na jedno CD nevejde, nicmene jsem to vypalil na
dve CD (Local jsem dal na druhe) a doma pocal instalovati.
K memu udivu instalace zamrzla prakticky ihned po zacatku nacitani CD a
vypadla tato chybova hlaska:
* error in exec of second stage loader :-(
*     error: Permission denied
Napadlo mne, ze asi spatne vytvarim instalacni CD, protoze to palim v Easy
CD creator a jde o jednoduchy program, ktery napr. neumoznuje ISO 9660 s
dlouhymi nazvy.
Poradte mi prosim nekdo jak si mohu instalacni CD vyrobit, nebot se na
RedHat 6.0 CZ tesim jak malej kluk.

Miloslav Strunc