Jak pripravit instalacni CD

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pondělí Srpen 23 14:20:52 CEST 1999

# zkopiroval jsem kompletni distribuci RedHat 6.0 CZ z ftp.linux.cz a prvnim
# mym udivem bylo, ze se to na jedno CD nevejde, nicmene jsem to vypalil na
# dve CD (Local jsem dal na druhe) a doma pocal instalovati.
# K memu udivu instalace zamrzla prakticky ihned po zacatku nacitani CD a
# vypadla tato chybova hlaska:
# * error in exec of second stage loader :-(
# *     error: Permission denied
# Napadlo mne, ze asi spatne vytvarim instalacni CD, protoze to palim v Easy
# CD creator a jde o jednoduchy program, ktery napr. neumoznuje ISO 9660 s
# dlouhymi nazvy.
# Poradte mi prosim nekdo jak si mohu instalacni CD vyrobit, nebot se na
# RedHat 6.0 CZ tesim jak malej kluk.

  Jak na to ma Milan Kerslager nekde napsane na webu a neni to ani tyden co
se to tu objevilo! Jinak image se nekde vali na ftp.fi.muni.cz 6.0

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne