Jak pripravit instalacni CD

Milos Masopust mmaso na pf.jcu.cz
Úterý Srpen 24 07:21:59 CEST 1999

Dobry den,

Monday, August 23, 1999, 2:39:10 PM, jsi napsal:

JL> prvnim

JL> Zkopiroval jste si ISO image, nebo jste zkopiroval SOUBORY??? Rekl bych, ze
JL> soubory, ze? Tak to se pak nedivim, protoze Linuxove CD obsahuje MNOHO
JL> alias linku a tak nektere soubory zatimco vy je na CD vidite v ruznych
JL> adresarich, ve skutecnosti jsou linkem na jeden jediny soubor.

JL> viz vyse

JL>              Jaroslav Lukesh, K-net

JL> --------------------------------------------------
JL>                http://www.k-net.cz
JL>       Multimedia, Networking, Communications
JL>               Windows terminals, NC
> [...]

Kopiroval jsem ISO image. Vytvaret z jednotlivych souboru CD
pro Linux neni az tak uplne trivialni zalezitost (pod Windows).
Vetsina programu pro Windows totiz nepodporuje linuxova dlouha
jmena. Linux pouziva rozsireni ISO9660 RockRidge (nebo tak nejak),
kdezto Windows pouziva Joilet.

                                              Milos.
 Milos Masopust                                  mmaso na pf.jcu.cz
 Sprava site PF JCU                              038/777-3019