Stav RH6.0cz

Pondělí Srpen 23 17:33:10 CEST 1999

	Dobrý den.
	Rád bych všechny informoval, že česká verze RedHatu z minulého týdne
je plně funkční a na našem serveru už nějakou dobu běží bez mně známých
problémů. Zůstalo několik maličkostí, které asi už nemá cenu honit
(nedopočeštění hlášek apod.), ale mám ještě nekolik návrhů na doplnění:

1. mutt je v distribuci ve verzi us (0.95.4us-4), v contribu je mezinárodní
verze 0.95.6i (sice s nějakým podezřelým postfixem, ale mně funguje dobře)
2. vim (5.3-7, v local 5.4p-1) má novější verzi 5.4 bez písmena
3. počeštěný tetex: v /usr/man je link einitex.1 -> etex.1, ale etex.1 chybí,
podobně lambda.1 -> omega.1, omega.1 chybí
4. České popisy balíků jsou kvůli dlouhému datu rozhozené, takže rpm -qi místo
Name        : ed                           Relocations: (not relocateable)
Version     : 0.2                               Vendor: Red Hat Software
Release     : 12                            Build Date: Tue Mar 23 17:21:16 1999
Install date: Thu Aug 19 15:23:48 1999      Build Host: porky.devel.redhat.com

ukáže
Name        : ed                           Relocations: (not relocateable)
Version     : 0.2                               Vendor: Red Hat Software
Release     : 12                            Build Date: Út 23. březen 1999, 17:21:16 CET
Install date: Čt 19. srpen 1999, 15:23:48 CEST      Build Host: porky.devel.redhat.com

Dá se s tím ještě něco dělat?
Navíc se mi zdá škoda, že české popisky balíků se proti RH 5.2 ztratily úplně.

A nakonec jedna otázka: Je někdo z vás zodpovědný za /etc/inputrc? Po doplnění
"\e0d": backward-word
atd. mi přestane chodit vi mód pro editaci příkazového řádku. Jsem snad
jediný na světě, kdo ho používá?