Stav RH6.0cz

Úterý Srpen 24 15:31:48 CEST 1999

Oto tapik Buchta píše:

> Nepodporoval bych ani jedno. Už se finalizuje, takže bych nedoplňoval.
	Jasně. Zásadně neměnit fungující systém (vím, o čem mluvím).
	Jenom jsem si vzpomněl na diskuse o nefungující češtině v novém vim,
protože ten, který byl v RH 5.2 (5.3-3), fungoval k mé plné spokojenosti.
Ten, který je tam teď, má trochu problémy, což bude spíš vinou XFree.

> Todle vypadá na nějaký bug. Nemůže to ale být nekompletní instalací?
	Ne. Viz rpm -qlv tetex |grep /man/.*tex
Michalu Chourovi, který je psán jako packager, jsem psal. Nikde jsem nemohl
najít .src.rpm ani aspoň .spec, takže jsem se o víc nepokoušel.

> Na něco podobného si stěžoval kolega. Šlo o to, že když do .bash_profile
> přidal
> 	set -o vi
> tak mu nechodila historie.
> Zajímavé na tom je, že když to odtud odstranil a napsal ručně na
> příkazovém řádku,
> tak vše chodilo, jak má.
	Tak to je ďábelská finta, díky! Vyzkoušel jsem různé kombinace
s uváděním do .bash_profile, .bashrc apod. - totéž mimochodem dělá bash2,
ale tak jednoduché řešení mě nenapadlo. Bohužel ani takhle se mi to tak
úplně nelíbí :-(.