Stav RH6.0cz

Oto tapik Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Úterý Srpen 24 08:02:50 CEST 1999

Zdenek Pytela wrote:
>         Rád bych všechny informoval, že česká verze RedHatu z minulého týdne
> je plně funkční a na našem serveru už nějakou dobu běží bez mně známých

To vypadá slibně.

> 1. mutt je v distribuci ve verzi us (0.95.4us-4), v contribu je mezinárodní
> verze 0.95.6i (sice s nějakým podezřelým postfixem, ale mně funguje dobře)
> 2. vim (5.3-7, v local 5.4p-1) má novější verzi 5.4 bez písmena

Nepodporoval bych ani jedno. Už se finalizuje, takže bych nedoplňoval.

> 3. počeštěný tetex: v /usr/man je link einitex.1 -> etex.1, ale etex.1 chybí,
> podobně lambda.1 -> omega.1, omega.1 chybí

Todle vypadá na nějaký bug. Nemůže to ale být nekompletní instalací?

> A nakonec jedna otázka: Je někdo z vás zodpovědný za /etc/inputrc? Po doplnění
> "\e0d": backward-word
> atd. mi přestane chodit vi mód pro editaci příkazového řádku. Jsem snad
> jediný na světě, kdo ho používá?

Na něco podobného si stěžoval kolega. Šlo o to, že když do .bash_profile
přidal
	set -o vi
tak mu nechodila historie.
Zajímavé na tom je, že když to odtud odstranil a napsal ručně na
příkazovém řádku,
tak vše chodilo, jak má.

--
Oto 'tapik' Buchta