ispell-czech

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Červenec 8 19:21:12 CEST 1999

        Ahoj

   Na ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/ispell/ jsem dal novou verzi souboru
pro ispell (0.66-1). Ted na to asi nebudu mit delsi dobu cas, takze tato
verze asi prijde na CD RedHat 6.0 CZ. Proto jsem do zmineneho adresare
umistil i mnou podepsane RPM baliky. Pokud by ale cirou nahodou bylo
potreba je prebalit, je potreba pri FTP prepnout do adresare
pub/unix/ispell (dulezite, jinak nebudou sedet cesty uvnitr baliku!) a
stahnout ispell-czech.spec do /usr/src/redhat/SPEC a ispell-czech.tar.gz
do /usr/src/redhat/SOURCES a baliky vytvorit pomoci
rpm -ba /usr/src/redhat/SPEC/ispell-czech.spec

   Pocet rozpoznavanych slovnich tvaru je 1464739 - porad jeste mene nez
1,5 milionu. :-(

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229