ispell-czech

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 9 04:00:34 CEST 1999

Petr Kolar wrote:
:    Na ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/ispell/ jsem dal novou verzi souboru
: pro ispell (0.66-1). Ted na to asi nebudu mit delsi dobu cas, takze tato
: verze asi prijde na CD RedHat 6.0 CZ. Proto jsem do zmineneho adresare
: umistil i mnou podepsane RPM baliky. Pokud by ale cirou nahodou bylo
: potreba je prebalit, je potreba pri FTP prepnout do adresare
: pub/unix/ispell (dulezite, jinak nebudou sedet cesty uvnitr baliku!) a
: stahnout ispell-czech.spec do /usr/src/redhat/SPEC a ispell-czech.tar.gz
: do /usr/src/redhat/SOURCES a baliky vytvorit pomoci
: rpm -ba /usr/src/redhat/SPEC/ispell-czech.spec
:
	Petre, tohle se standadne dela tak, ze se spec soubor zabali
primo do .tar.gz, a RPMko se vyrabi pomoci "rpm -ta <soubor>.tar.gz".

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //