gViM s podporou mrtvých kláves

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Červenec 12 18:39:34 CEST 1999

Tak jsem dnes zjistil, že je možné vývojovou verzi gvim-5.4o přeložit s podporou
mrtvých kláves (i pro gui verzi, konkrétně gtk-port)
Jelikož výroba rpm není tak složitá, mohl bych ho poskytnout (src.rpm, i386.rpm)

Pokud by o něj byl zájem, spíš jako varianta než náhrada verze 5.3 (ta je prý
stabilnější, nová je zase hezčí) mohl bych to někam poslat.

Nevím jestli již není pozdě (vzhledem k vydání v CP), taky nevím, co všechno by tam
mělo být (jako amatér moc nechápu tako zkratky jako MD5, ...)

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe