ispell-czech

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Neděle Červenec 11 11:15:53 CEST 1999

> :    Na ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/ispell/ jsem dal novou verzi souboru
> : pro ispell (0.66-1). Ted na to asi nebudu mit delsi dobu cas, takze tato
> : verze asi prijde na CD RedHat 6.0 CZ. Proto jsem do zmineneho adresare
> : umistil i mnou podepsane RPM baliky. Pokud by ale cirou nahodou bylo
> : potreba je prebalit, je potreba pri FTP prepnout do adresare
> : pub/unix/ispell (dulezite, jinak nebudou sedet cesty uvnitr baliku!) a
> : stahnout ispell-czech.spec do /usr/src/redhat/SPEC a ispell-czech.tar.gz
> : do /usr/src/redhat/SOURCES a baliky vytvorit pomoci
> [...]

   To vim, a uz si ani nepamatuji, proc jsem to udelal takto, ale snad jsem
nejaky duvod mel. Podstatna informace ale by ta, ze je potreba se pri FTP
prepnout do adresare ispell a z nej stahovat ispell-czech.tar.gz (ktery tam
neni, protoze se vyuziva tarovani a gzipovani on-fly provadeneho FTP
serverem). Pokud se napriklad vse zada jako URL do WWW prohlizece (nebo i
do ncftp), tak budou uvnitr .tar.gz spatne cesty a rpm se to nebude libit.

                                                       Pekne prazdniny
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229