Deadline pro RedHat 6.0cz

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Červenec 16 09:23:37 CEST 1999

>   - ceske fonty v popisech okenek v Gnome - nevi nekdo, kde se to
>     nastavuje?
Ja to nastavuji tak, ze v konfiguraci xfs dam fonty iso-8859-2 dopredu, jinak mi pripada
lepsi dat jeste prvni fonty 75dpi, pak je jejich velikost prijatelna. Coz by se hodilo i
jinym programum (takove zmeny jsou v nejakem rpm, ne?)

Nebylo by vhodne tam doplnit jeste nejakou verzi gvim s podporou mrtvych klaves?
Ja mohu poskytnout rpm s verzi 5.4o (vsechny varianty a gui=gtk-port), ale v
konferenci se objevila moznost mit opravenou i athena verzi, pokud by to bylo potreba,
mohl bych to tam opravit. Nejsem ale schopen udelal PGP podpis, protoze tomu
nerozumim.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe