Deadline pro RedHat 6.0cz

Pátek Červenec 16 09:17:36 CEST 1999

Pavel Lisy wrote:

> Ja to nastavuji tak, ze v konfiguraci xfs dam fonty iso-8859-2 dopredu, jinak mi pripada
> lepsi dat jeste prvni fonty 75dpi, pak je jejich velikost prijatelna. Coz by se hodilo i
> jinym programum (takove zmeny jsou v nejakem rpm, ne?)

Zkusim se na to podivat. To rpm se jmenuje czech-adaptation.

> Nebylo by vhodne tam doplnit jeste nejakou verzi gvim s podporou mrtvych klaves?
> Ja mohu poskytnout rpm s verzi 5.4o (vsechny varianty a gui=gtk-port), ale v
> konferenci se objevila moznost mit opravenou i athena verzi, pokud by to bylo potreba,
> mohl bych to tam opravit. Nejsem ale schopen udelal PGP podpis, protoze tomu
> nerozumim.

a) mohu pridat svuj podpis, coz budu zrejme muset udelat za Yenyu u ssh
a Xu.
b) rpm -Uvh
ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/redhat/6.0cz/local/RPMS/Crypto/pgp-2.6.3i-1.i386.rpm
   mkdir ~/.pgp
   pgp -kg                    [generovani public a secret klice]
   secret klic schovat
   pgp -kxa 'tvoje user ID vlozene pred tim'   [vypise v ASCII public
klic]
   poslat mi vystup predchoziho prikazu (public klic)
   cat > ~/.rpmmacros <<EOF
%_signature pgp
%_pgp_path /home/huzva/.pgp
%_pgp_name tvoje user ID vlozene pred tim
EOF
   rpm --sign -ba balik.spec

Kontrola:
   naimportovat public klic treba z