Deadline pro RedHat 6.0cz

Miroslav Flidr flidr na kky.zcu.cz
Pátek Červenec 16 08:23:14 CEST 1999

Milan Kerslager wrote:
> rad bych docilil v kratkem case finalizovani RH6.0cz, aby mohl byt
> predan ComputerPressu. Pokud nekdo vi neco o terminech firmy RedHat
> (nova distribuce), dejte mi prosim vedet.
>
> Co mi jeste zbyva vyresit:
>   - v KDE uz neni kvt -> do panelu pridat jiny terminal (konsole
>     nebo xterm, hlavne ale s ceskymi fonty)

kvt je stále součástí KDE, protože konsole ještě není dotažena do konce
(a bude i součástí verze 1.2, která bude vypuštěna koncem léta). Pokud
nejsou v RPMkách udělaných RedHatama tak by možná bylo dobré se podívat
A našel jsem to. Ve spec souboru balíku kdebase jsou následující dvě
řádky:

# get rid of kvt
find $RPM_BUILD_ROOT -name \*kvt\* | xargs rm -fr

Takže by stačilo tyhle dvě řádky odstranit a mělo by to být OK. Bohužel
nemám zatím nikde naistalován RH6.0 a tak nemohu udělat případně
přegenerování balíků sám.

	Baj
		Míra Flídr