Deadline pro RedHat 6.0cz

Michal Choura xchoura na fel.cvut.cz
Pátek Červenec 16 06:34:48 CEST 1999

On Thu, 15 Jul 1999, Milan Kerslager wrote:

> rad bych docilil v kratkem case finalizovani RH6.0cz, aby mohl byt
> predan ComputerPressu. Pokud nekdo vi neco o terminech firmy RedHat
> (nova distribuce), dejte mi prosim vedet.
>
> Co mi jeste zbyva vyresit:

Cau,

zajimave zmeny se deji v oblasti TeXu, mozna se podari trochu originalni
teTeX pozmenit tak, aby mohl byt standardne siren v bezne distribuci i
CSTeX. Nebylo by spatne mit na CD novejsi baliky:-). Mam ted trochu
ztizene podminky pro generovani baliku, ale zkusim se na to podivat a snad
behem vikendu neco spacham.

Preji pekny (vam) zacinajici den,

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/