Dalsi balicky

Úterý Červen 1 10:03:45 CEST 1999

Zminene updaty provedeny, pridano i sgmltools-cs.
Problem je jen s cstools, ktere Yenya uz neudrzuje. Mozna by nebylo
spatne je udrzovat, ale pry jsou v tabulkach krome jednoho prebyvajiciho
radku i chyby. Kdyz mi to Yenya posle...

Ted jde jen o to, co z toho by se melo dat primo do distribuce RH60cz a
co nechat zvlast?

Dalsi problem je, ze buchyom meli vytvorit na ftp.linux.cz adresare
usr/Kolar, usr/Kerslager a podobne a do nich zridit mirrory. Takhle se
mi to dela opravdu spatne, kdyz se to vsechno vali po cele republice.
Koukal jsem take, ze treba starsi fortune-cs jsou v Contrib-Net u RH.
Asi bychom meli nejak zkoordinovat zasilani updatu na tohle misto,
protoze se mi jevi jako nejspravnejsi pro RPM baliky. Koukal jsem na to
na: http://www.redhat.com/devresources/ a nekdo se vzdy musi za balik
zaregistrovat jako maintainer.

Petr Kolar wrote:

> [...]
> - uzivatelske inicializacni a konfiguracni soubory pro latin2 a pro
>   cestinu; soubory se umisti do /etc/skel, odkud se kopiruji do domovskych
>   adresaru uzivatelu pri vytvareni uctu pomoci useradd; uzivatele se
>   starsimi ucty si je musi zkopirovat rucne.
>
> Jeste postradam v RH6.0-cs balik groff-latin2, CStools, ispell-czech (jak
> jsem uz psal jeste pred palenim vygeneruji novou verzi, ale lepsi starsi
> verze, nez aby se na to zapomnelo, a nebylo tam nic - obdobne Czech-HOWTO
> - zejmena to rozbalene, je tam
> (ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/local/redhat-6.0) velice stare a navic tam

No, v rpm baliku byl jen o den novejsi. I kdyz to pro PK je urcite
historie :-)
Hmm, opravdu tam chybel index a hlavni soubor. Asi nejaky error :-(

> chybi index.html). Jinak by tam mozna mohlo byt i rpm-2.5.5, protoze ta
> rpm-3 zrovna na delani baliku moc neni.

je tam taky