Dalsi balicky

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Úterý Červen 1 15:16:11 CEST 1999

On Tue, 1 Jun 1999, Milan Kerslager wrote:

> Problem je jen s cstools, ktere Yenya uz neudrzuje. Mozna by nebylo
> spatne je udrzovat, ale pry jsou v tabulkach krome jednoho prebyvajiciho
> radku i chyby. Kdyz mi to Yenya posle...

Pozor, asi kazdy mluvime o necem jinem. Puvodni cstools, ktere delal
Yenya, jsou mrtve, jak se kdysi sam vyjadril:-). Ovsem Cstools, o kterych
vsichni mluvime, je to, ce je sireno i jako soucast RedHat PowerTools, a
jsou tedy k disposici na
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/powertools/CPAN/CPAN_rev.1/i386/perl-Cstools-0.155-1.i386.rpm.
Jsou (jak zrejmo) v perlu a obsahuji skript cstocs, cssort a totez ve
forme perlovych modulu. Tyto Cstocs udrzuje Jan Pazdziora, RPMka primo
RedHat.

> Koukal jsem take, ze treba starsi fortune-cs jsou v Contrib-Net u RH.
> Asi bychom meli nejak zkoordinovat zasilani updatu na tohle misto,
> protoze se mi jevi jako nejspravnejsi pro RPM baliky. Koukal jsem na to
> na: http://www.redhat.com/devresources/ a nekdo se vzdy musi za balik
> zaregistrovat jako maintainer.

Oficialne zverejnovane baliky je mozno poslat bud do Contribu, coz je
jednodussi, nebo do ContribNetu, coz je preferovanejsi. Problem ale je, ze
nase ceske dodatky jsou povetsinou lokalni hacky, ktere tam nemaji co
delat (napr. CSteTeX tam davat nebudu, protoze krome nekolika cehoslovaku,
kteri vedi, ze maji hledat na ftp.cstug.cz, to nikdo nepotrebuje a pouze
by to zpusobovalo zmatky mezi ostatnimi).

A kdyz uz jsme u chybejicich baliku, stale mi tam chybeji a2ac a t1accent
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/old-releases/redhat-5.2/i386-cs/local/RPMS/cstex/.
Jsou take v RedHat Contrib.

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/