Distribuce redhat-i386-cs

Středa Květen 5 12:00:57 CEST 1999

Ahoj podruhe,

vcera vecer jsem si hral a dal jsem dohromady distribuci, ktera by mela
byt redhat-i386-cs. Pri te prilezitosti jsem vyrobil seznam, co vsechno
se bude pridavat. Chci to dat na www.linux.cz, ale nejak zatim vazne
pristup (Yenya zridil RSA pristup pres ssh pro me, ovsem zatim mi to
nechodi). V podstate chybi uz jen bootovaci diskety s volbou 'Czech' a
nejak aplikovat patche na cestinu, ktere sem byly zaslany. Myslite, ze
ma smysl vyrobit nejake czech-rh60.rpm, ktere by prislusne opravy Xfree
a /etc/sysconfig/i18n provedlo nebo to nejak zapracujeme do stavajicich
baliku (kdo bude ale delat updaty?)?
Predpokladam, ze do Xfree to 'nekdo' protlaci, ale jde mi o to, co do te
doby...