Distribuce redhat-i386-cs

Tapik oto_b na jezek.buchtovi.cz
Středa Květen 5 11:57:41 CEST 1999

Dne St, 05 květen 1999 Milan Kerslager napsal(a):
>Ahoj podruhe,
>
>vcera vecer jsem si hral a dal jsem dohromady distribuci, ktera by mela
>byt redhat-i386-cs. Pri te prilezitosti jsem vyrobil seznam, co vsechno

Jeste zbyva dodat URL na ftp.fi.muni.cz ;-)

>Myslite, ze
>ma smysl vyrobit nejake czech-rh60.rpm, ktere by prislusne opravy Xfree
>a /etc/sysconfig/i18n provedlo nebo to nejak zapracujeme do stavajicich
>baliku (kdo bude ale delat updaty?)?

Myslim, ze to smysl ma. Spusta BFU neni schopna provest upravy podle
Czech-HOWTO a nekteri si ani neuvedomi, ze je to potreba.
Mozna aby stalo zato udelat to RPM tak, aby slo jednoduse pomoci
rpm -U czech-rh60-novaverze.rpm provest upravy ceskych uprav a pridelat ty
upravy, ktere nebyly zahrnuty v predchozi verzi.

Tapik