Distribuce redhat-i386-cs II.

tapik oto_b na jezek.buchtovi.cz
Úterý Květen 11 13:40:21 CEST 1999

Dne Út, 11 květen 1999 Milan Kerslager napsal(a):
>Ok, prosim o dalsi navrhy, co pridat z contribu (popripade odjinud) do
>distribuce. Mame jeste kolem 25MB mista. Neco by se dalo jeste usetrit,
>kdyby tam nebyly Linuxove noviny ve vsech moznych i nemoznych formatech
>:-) Ty jsem totiz zapomel zminit v predchozim mailu (je tam kompletni
>adresar novin z ftp.fi.muni.cz).

No ono by se dalo taky neco usetrit tim, ze by se vytahla vsechna mozna howto,
ale to asi nepujde.

Predtim ses ptal na Balik Office-like. Doporucoval bych koffice. Urcite to
nebude proti licenci. Problem spis bude s tim dat to nejak do funkcniho stavu,
ale nevim uz dlouho jsem to nesledoval. Podivam se. (KOffice je imho jediny
balik, ktery by nemel byt problem pocestit.kikbd tam fungovalo uz od pocatku a
kdyz se podari pocestit KDE, melo by byt pocesteno i KOffice)

Vubec je skoda, ze distribuce KDE obsahuje tak male mnozstvi zajimavych K-utilit
ktelnet je napr. mnohem lespi spravce ssh-sessions nez vi ~/.fvwmrc .

tapik