Distribuce redhat-i386-cs II.

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Květen 12 14:32:54 CEST 1999

On Tue, 11 May 1999, tapik wrote:

> No ono by se dalo taky neco usetrit tim, ze by se vytahla vsechna mozna howto,
> ale to asi nepujde.

Ja bych byl klidne pro, ono cinske howto moc potreba neni, a takovych je
tam vicero, kdyz jsem na minulem image odstranil exoticka howto, mel jsem
hned asi 50MB mista.

> Predtim ses ptal na Balik Office-like. Doporucoval bych koffice. Urcite to
> nebude proti licenci. Problem spis bude s tim dat to nejak do funkcniho stavu,
> ale nevim uz dlouho jsem to nesledoval. Podivam se. (KOffice je imho jediny
> balik, ktery by nemel byt problem pocestit.kikbd tam fungovalo uz od pocatku a
> kdyz se podari pocestit KDE, melo by byt pocesteno i KOffice)

KOffice je podle me extremne nestabilni a toho casu snad ani neni zadna
aktulani verze v rpm. To bych tam ani nedaval.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.