Distribuce redhat-i386-cs III.

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Květen 14 10:18:10 CEST 1999

Dne Pá, 14 květen 1999 Milan Kerslager napsal(a):
>Ahoj,
>
>na ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/
>nyni lezi pomerne pokrocile zpracovany RH6.0cz, PK ma moje CDRW, takze
>nemohu vyzkouset!
>
>Zmeny:
>  - doplneny chybejici soubory ceske instalace
>  - preorganizovan adresar local (obsah prilozen)
>  - odstraneny cizojazycne HOWTO (62MB)
>  - nove CzechHOWTO-1.27, primo od zdroje :-)
>  - odstranen duplicitni Xconfigurator*.rpm
>  - cstetex zatim neni v instal. adr, protoze ma blbe skupinu
>    (Application/Publishing/TeX a instalator ho nezobrazi -
> [...]
Pokud zbyv atakove mnozstvi megabytu, dalo by se includovat jdk-1.1.x.rpm?
Vim, redhat obsahuje kaffe a guavac, ale nektere (spousta sunovskych) klasy v
nich nejsou obsazeny. Takze je treba
rpm -e kaffe guavac
stahnout jdk
rpm -i jdk

Je k dostani v contribu na
http://www.fi.muni.cz/ftp/pub/linux/redhat-contrib/libc6/i386
takze snad nebudou problemy.

Mozna bych navrhoval pridat z contribu i nejake hry. Co vy na to?

Mozn aby stalo zato pridat z contribu vubec vse, co je pro GNOME a KDE, at je
pripadny desktop co nejplnejsi, at to nevypada, ze jsou ty desktopy jenom tak
samy pro sebe.

Oto Buchta