Distribuce redhat-i386-cs III.

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Květen 14 14:00:22 CEST 1999

Oto Buchta wrote:

> Pokud zbyv atakove mnozstvi megabytu, dalo by se includovat jdk-1.1.x.rpm?
> Vim, redhat obsahuje kaffe a guavac, ale nektere (spousta sunovskych) klasy v
> nich nejsou obsazeny. Takze je treba
> rpm -e kaffe guavac
> stahnout jdk
> rpm -i jdk
>
> Je k dostani v contribu na
> http://www.fi.muni.cz/ftp/pub/linux/redhat-contrib/libc6/i386
> takze snad nebudou problemy.

Ja jsem velmi pro, ale pozor! Pokud jo, tak funkcni verzi,
posledni je jdk-117_v3, prave si ji stahuji a RPM si z toho
teprve udelam => pak mohu dat k dispozici. Se starsimi verzemi
mam na RH6.0 zasadni potize (i s verzi v2 !).
Pak bych doporucil i mod_jserv..rpm, ovsem ten mam zatim funkcni
taky jen pro RH 5.2. Pripadne i balicek s nekolika hlavnimi
rozsirenimi (Swing, JCE, Comm, JDBC drivery, ... neni to prilis velike).
Taky je dobre TYA (opet mam v RPM, opet pro 5.2), coz jest velmi
dobre fungujici JIT.

ip

PS: Mam podivny problem s rpm z RH6.0, nechce mi uznat beznou direktivu
"topdir: adresar" v ~/.rpmrc. Zdrojaky od toho rpm zatim nemam dosazitelne
a dokumentace se o nicem nezminuje.
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz