RFD: co ma byt v distribuci?

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Pondělí Květen 17 14:58:53 CEST 1999

On Fri, 14 May 1999, Jan Kasprzak wrote:

> 	Oteviram proto diskusi (ocekavam, ze se vyjadri Milan jako
> hlavni autor RH60CZ, ale vyjadrit se mohou vsichni), co si o vyse uvedene
> politice myslite.

Dival jsem se ted zbezne na to, co je vystaveno na ftp.linux.cz. Doufam,
ze budou bezne ceske doplnky opet zarazeny do adresare RPMS a menicek
instalacniho programu, nebo ne? V soucasne dobe se oproti standardnimu RH
lisi jen v balicich apmd, pump a screensaver, coz jsou RH updaty, a
Xconfigurator. (BTW, vcera vysly nejake updaty bootovacich images.) Urcite
by to chtelo nalinkovat do toho crypto sw, Czech HowTo a teTeX (a vymazat
ten puvodni, ceske baliky obsahuji totez plus neco navic).

Vymazanim puvodniho teTeXu navic ziskame dalsi mitsto:-), ktere lze napr.
vyuzit k umisteni src.rpm ceskych doplnku, ktere na Yenyove CD byly.

Dival jsem se o vikendu trosicku na OpenSSL, urcite by to chtelo na nej
prejit, ale bohuzel nemam cas vytvaret rpmka. OpenSSL je snad jeste hure
zabalitelne nez SSLeay, neumi se bez prepsani poloviny Makefiles
zkompilovat do dynamicke knihovny, nelze bez prepsani hlavickovych souboru
instalovat do normalnejsich adresaru nez /usr/local/ssl/... Skoda. U
SSLeay je nutny 30 kB patch, tady to bude neco podobneho.

(mc)

PS: Sorry za blbe hlavicky v predchozim emailu, pisu ze skolniho Pine, kde
jsem, jak videt, nemel cestinu nakonfigurovanou:-(. Diky, Petre.

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/