RFD: co ma byt v distribuci?

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Květen 17 12:12:22 CEST 1999

Dne Po, 17 květen 1999 Jan Kasprzak napsal(a):
>	Za ssh budu docela rád ručit sám, neboť jsem asi jediný, kdo se
>stará o RPMka ssh globálně.

Tak to je jiný kafe a zásadně to mění situaci. Takže budeme přidávat pouze RPM,
za která budeme ručit my nebo RedHat. Je to tak?

Akorát je mi líto těch 100 MB. Zase si budu muset něco připálit na druhé CD.
Škoda.

>: Založením adresáře /contrib jenom lidem usnadníme přístup k Linuxovým věcem,
>: neboť je nebudou muset stahovat s Internetu. Navrhuji, aby každý napsal pět až
>: deset RPM souborů, které si on stahnul s Internetu a které si mylí, že by
>: nebyli špatné dodat na CD. Autoři distribuce by si pak mohli vybrat ty
>: nejčastější a připálit je.
>
>	Je otázkou, proč potom vycházet z RH6.0, a ne třeba z Mandrake.

Protože by mezi RedHatem a námi stál další článek, který může udělat nějaké
změny. Pak by se naše CD nemohlo jmenovat RedHat-cz, ale CZ-MandrakeRedHat.
Ikdyž na druhou stranu je Mandrake RedHat, kterému přibylo kryptování.

Ota