Uchovavani images

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Květen 18 18:22:36 CEST 1999

Oto Buchta wrote:
: Halo, halo,
: prosim, bylo by mozno ponechavat img soubory alespon dva dny? Vim, zaberou
: strasne moc mista, ale kdyz je pomale spojeni, tak to taham i dil jak den. Pri
: plnem konektu 16kBps je to asi 10,5 hodiny. Ja se pohybuju tak kolem 4kBps, coz
: dela asi 40 hodin. pak muzu stahovat image jak jezek, protoze mi ho zatim
: spravce smaze a neni co nadpojovat... Myslim, ze takovy problem maji vsichni,
: kteri nejdou pres TEN NNN.

	Image tam budou zustavat dele, az bude opravdu oficialni distribuce
venku. Do te doby lze mirrorovat .../i386-cs a image generovat skriptem
.../redhat-6.0/scripts/makenewimage nebo tak nejak. Je to i rychlejsi,
protoze zatim je a bude frekvence zmen pomerne velka.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //