Uchovavani images

Úterý Květen 18 19:40:52 CEST 1999

Rekl bych, ze _velmi_ velka :-(, dneska jsem to delal uz myslim 3x.
Prijde mi to o chlup lepsi, nez kdybych si to susil jeste 3 tydny u sebe
na disku a take se prijde rychleji na chyby. Pouzijte program mirror,
jak je uvedeno v:

http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/RedHat-CD.phtml

Vygenerovat image si muzete jednoduse treba takto (kdyz stojite v
adresari, kde vidite adresar RedHat):

mkisofs -a -J -r -o /redhat.iso -V RedHat -b images/boot.img -c
images/boot.catalog .