O redhat-i386-cs

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Květen 20 11:28:33 CEST 1999

On Thu, 20 May 1999, Milan Kerslager wrote:

> Ahoj, mohl bys mne vysvetlit, jak je to s licenci na MySQL? Yenya to
> oznacil za ne-open-source, ovsem me se zda, ze by to na CD byt mohlo...

Ja si to budu muset jeste jednou precist se slovnikem. Osobne se domnivam,
ze MySQL se smi volne uzivat, volne sirit, pouzivat pro vlastni projekty
ve funkci SQL serveru, ale nesmi se prodavat. Pokud si nekdo chce server
koupit, smi jen od TCX a potom je v cene krome identickeho kodu jaky
dostane kazdy zadarmo take podpora 24 hodin denne, tvorba dalsich
sepcialnich funkci (treba SELECT sin_arctg([data]) FROM jina_data;),
podpora uzivatele vzdalenym nalogovanim a treba i fyzicky kdekoliv na
svete, podle toho, kolik si clovek zaplati.
Nikdo take nesmi kod upravit a prodavat jako vlastni.

Takze uplne open source to neni, ale podle me je to licence uchazejici,
debian ji akceptoval a mysql, pokud je mi znamo, v debianu je. Je to
velice oblibena databaze a ja bych by pro, ji na to CD dat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.