O redhat-i386-cs

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Květen 20 11:18:14 CEST 1999

Dne Čt, 20 květen 1999 Dan Ohnesorg napsal(a):

>Ja si to budu muset jeste jednou precist se slovnikem. Osobne se domnivam,
>ze MySQL se smi volne uzivat, volne sirit, pouzivat pro vlastni projekty
>ve funkci SQL serveru, ale nesmi se prodavat. Pokud si nekdo chce server
>koupit, smi jen od TCX a potom je v cene krome identickeho kodu jaky
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tak tady bude asi problem. Pro interni potrebu samozrejme neni problem, ale
asi nepujde prodat CD ani za cenu media. Vim, ze Debian licenci akceptoval, ale
nevim, jestli nebyla mezi Debiany a Montym nejaka domluva.
(Milane, nevis o tom neco?)
Ted jsem si jeste jednou precetl licenci a nevypada to nijak zajimave. MySQL
muze byt nekomercni organizaci distribuovana na jakemkoli mediu. Ale komercni
organizaci muze byt ditribuovana pouze jako "free for non-commercial use".
Takze pro interni potreby CZLUGu by nebyl problem, ale nemohlo by byt
bez restrikci prodavano. Mozna by stalo zato, aby se nekdo na Montyho obratil s
blizsim vysvetlenim, ale ja to vidim tak, distribuce by mohla obsahovat
maximalne MySQL.src.rpm a vespec souboru --with-czech nebo jak to je.

Oto Buchta