Distribuce redhat-i386-cs IV.

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Květen 21 12:40:54 CEST 1999

Heretic + Doom, no já tedy nevím.... ale osobně bych to tam nedával. Raději
s tím strojem pracuji, než abych si hrál. (Ostatně jsem si již místo práce
hrál velmi dlouho - s Windows.) Ale to možná bude tím, že jsem workoholik...

Slávek.