Prebal na CD

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Květen 31 12:20:38 CEST 1999

Martin Mares wrote:
: Pane Kasprzak,
:
: nevim, jestli jste to sledoval, ale s panem Koubou, Buchtou,
: Kerslagerem, Kolarem a dalsimi jsme resily, nebo spis zacali tvorit
: prebal na CD RedHat 6.0 s ceskym rozsirenim.
: Je to k dispozici na http://iklub.sosuo.cz/linux/
: Je tam nekolik verzi, jak se postupne prebal vytvarel, ta nejzdarilejsi
: se jmenuje predek.jpg a zadek.jpg :-) a je dostupna i v *.ps a *.pdf
: Texty jeste nejsou odladeny.
:
: Ptam se, jestli uz neco takoveho CZLUG ma, nebo jestli bych to
: potom mohl CZLUGU nabidnout, samozrejme v duchu free software.

[cc: redhat-cz na linux.cz ]

	Myslim, ze by to bylo dobre. Navrhuji udelat podadresar
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/obal/ s tim, ze byste
tam dal vzdycky svoji oficialni verzi. Muzu to treba udelat tak,
ze bych mirroroval nejaky adresar.

	To redhat-cz na linux.cz: IMHO to vypada pekne, ale chtelo by to
jeste par dalsich veci: Melo by tam byt uvedeno neco jako

"Dalsi informace hledejte na http://www.linux.cz/redhat-i386-cs/",
"Oficialni errata RedHat Linuxu jsou na http://www.redhat.com/...nekde...",
"Pripominky posilejte na redhat-cz na linux.cz",
nebo i "Tato verze CD byla vytvořena tehdy a tehdy".

	Co si o tom myslite?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/