Re: Aktuální stav RH6.0cz

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Říjen 1 13:58:22 CEST 1999

> Mám pár dotazů či připomínek.
>
> Včera (29. 9. 1999) jsem dotáhl mirrorovacím SW obsah adresáře:
> ftp://ftp.muni.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs
>
> z toho si vypálil CD.
>
> Dotazy
> 1. Je to to nejaktuálnější (stejné, co je v hotovém .img)?
Jak je to, nikdo mi na toto neodpovedel?

> [...]
>    to jistě připomene počeštěné MS produkty)
> 2. Gdm mě nenechá přihlásit. (měl jsem dojem, že už je to opraveno?)

> 3. Po změně initdefault a spuštění X, jsem zjistil, že fonty nejsou česky. Problémem
> je, že xfs má nadefinovány pouze 100dpi české fonty, ale ty jediné se při výše
> zmíněné instalaci nenainstalovaly (75dpi, type1 i misc ANO) - toto mi připadá hodně
> vážné, málo který začátečník by byl schopen takovýto problém lokalizovat.
> 4. Dále mají ikony od gmc nějaký rozbitý font (při zběžném hledání jsem nenašel
> možnost, jak to opravit) - opět něco, co může nováčky otrávit.

ad) 3. a 4. Obojí je špatně nastaveným xfs a fonty, v /etc/X11/fs/config jsou pouze
fonty 100dpi iso-8859-2 fonty, které se ale jediné nenainstalují.
TOTO JE NUTNÉ OPRAVIT !

Po doplnění třech správných řádků do configu (DŘÍVE MUSÍ BÝT FONTY 75DPI, jinak
to vypadá blbě) se vše vyřeší.

Odpověz jestli jsi dopis dostal, a jestli se to opraví, mohu to případně popsat
podrobněji.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe