Re: Aktuální stav RH6.0cz

Milan Kerslager kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pátek Říjen 1 15:33:19 CEST 1999

Muj postup je takovy, ze na Odysseovi zapnu mirror z meho lokalniho disku
a kdyz dobehne, tak pustim mkisofs, takze *.img == strom i386/*

RH6.1 bude mit moznost podminenych instalaci. Napriklad se da rict, ze
balicek xdvi se instaluje jen v pripade, ze se instaluje X Window nebo ze
balicek XY je urcen pouze pro platformu i386...
Souvisi to s prepsanim instalacniho programu do Pythonu. Jestli bude
graficka instalace, to nevim (ale kvuli ni se to dela). Spis bych to videl
tak, ze zatim bude textova, ale pripravuje se to. Uvidime snad v pondeli
:-)

Nekdo by mohl udelat patch do Xconfiguratoru :-)
Bude potreba overit, ze dane fonty existuji, jinak to nebude problem.

Hmm, bylo, jenze pro starsi verzi gdm.

Puvodni instalacni program, ktery je napsan v C ma ruzne problemy s
dependecies, ktere nebyly nikdy opraveny, protoze uz neexistuje. Dokonce
nemam ani zdrojaky, ze kterych jsem pri generovani ceskych instalacnich
disket vychazel - proste jsou pryc a nyni jsou k dispozici jen ty
Pythonove. Ja vim, ze to blbne, ale stejne nema smysl s tim neco delat.

Tady bude asi problem i s novymi verzemi ruznych programu. Prijde mi to
site horkou jehlou bez ohledu na lokalizace (nejen u gmc).... a na opravy
lokalizacnich problemu uz ted nebyl cas...