Problem s GDM vyresen

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Říjen 1 15:01:45 CEST 1999

> [...]
> automatickeho startu grafickeho prostredi po bootu s moznosti prihlaseni
> se nejde nalogovat) mam reseni:
>
> novy GDM nesnasi, pokud pri prihlasovani behem interpretace
> inicializacnich skriptu shellu (/etc/profile, /etc/profile.d, /etc/bashrc,
> ~/.profile & spol) je produkovan jakykoliv vystup. Takze mu vadi i
> fortune-cs. Resenim je upgrade fortunes, ktere upravenymi skripty v
> /etc/profile.d/ kontroluje, jestli je pripojen k nejakemu terminalu.
>
> Chyba je ohlasena, updatovany fortune-cs najdete na obvyklem miste:
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/RedHat/RPMS/
Pres toto vse mi to stale nefunguje! (zkousel jsem se logovat pouze na roota, v tom
snad nebude problem)

Asi je potreba jeste neco.

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe