Aktuální stav RH6.1cz

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Říjen 13 17:37:46 CEST 1999

V nedeli jsem _po  modemu_ dotahl cely RH6.1pre, ale narazil jsem na to
ze je nyni nejak v nekonzistentnim stavu. Instalace mi zkrachovala na tom, ze
napr. balicek apache-1.3.9-5cs je v adresari RedHat/RPMS, ale hdlist jeste udava
apache-1.3.9-4cs. Predpokladam, ze takovych drobnosti tam bude vice.
Zkousel jsem si hdlist vyrobit pomoci genhdlist, ale pracuji na RH 5.2 a tam nejde
genhdlist stazeny z RH 6.1 spustit. Pokus o preklad jsem vzdal, bylo to jak s
kohoutkem a slepickou (stale nove a nove veci, ktere bylo potreba doplnit).

Neslo by to na serveru uvest do poradku?

Alespon na vikend, prosim (chtel bych se pokusit o kompletne nove stazeni)

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe