Aktuální stav RH6.1cz

Milan Kerslager kerslage na spsselib.hiedu.cz
Středa Říjen 13 22:47:34 CEST 1999

To je ono. Na Odysseovi je take RH5.2 a v RPM nejsou staticke knihovny, se
kterymi by to slo slinkovat. Asi jsem pri updatu zapomel vytvorit novy
tady u sebe... uz mi to lezlo na mozek a poslednich nekolik noci jsem
chodil spat az rano.

On Wed, 13 Oct 1999, Pavel Lisy wrote:
> V nedeli jsem _po  modemu_ dotahl cely RH6.1pre, ale narazil jsem na to
> ze je nyni nejak v nekonzistentnim stavu. Instalace mi zkrachovala na tom, ze

Dam to do poradku.

On Wed, 13 Oct 1999, Michal Fric wrote:
> Nasel jsem chybku v fdisku v RH6.1 cz (z pondeli tohoto tydne). fdisk
> hazi co pri pridani nove primarni partisny. Vse se deje pri
> nastavenych locales na cestinu, jsou -li lokales nastaveny defaultne
> tak to funguje. Ja sam to opravit neumim tak to jenom hlasim :-(

Vim, ale na zmeny je pozde. Chce to nahlasit asi na Bugzillu.