Updates

Pátek Říjen 22 12:57:13 CEST 1999

Zase tak rychly nejsem. Navic zverejneny strom je zmrazeny a sahat se do
nej nebude. Jedine do nejakeho develop, ktery se asi brzy objevi.
Netscape je updatovany jak pro ISO-8859-2, tak Fortifikovany uz v
distribuci.
Ostatni zminene baliky si muzete stahnout primo od RH. Nikdy jsem se
nezavazal, ze budu vsechno udrzovat up-to-date (navic v 24 hodinovych
prodlevach).

Michal Svec wrote:

> Ahoj
>
> Chtel bych se zeptat, jak se udrzujou updates k rh-6.1cz. V adresari
> 6.1/local jsou adresare updates (ten je prazdny) a updates.cz (ten vypada,
> ze tam jsou programy, ktere se lisi od originalniho RH6.1). Ted napriklad
> uz je nekolik updatu k lpr, wu-ftpd, pam, atd., ty by se mely asi objevit
> v updates. Je tam take netscape, to by se tam asi mel objevit balik, ktery

Ten adresar vyjadruje stav stromu (tj. zahrnute updaty), nikoliv
aktualni updaty od RH - ty najdete jinde (je to napsano i v README).