Updates

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 27 16:12:33 CEST 1999

> Zase tak rychly nejsem. Navic zverejneny strom je zmrazeny a sahat se do
> nej nebude. Jedine do nejakeho develop, ktery se asi brzy objevi.
> Netscape je updatovany jak pro ISO-8859-2, tak Fortifikovany uz v
> distribuci.
> Ostatni zminene baliky si muzete stahnout primo od RH. Nikdy jsem se
> nezavazal, ze budu vsechno udrzovat up-to-date (navic v 24 hodinovych
> prodlevach).

Mel jsem na mysli napr. updatovane instalacni image. Na CDcku jsou
modifikovane a RH ted take vydal nove. Tj. naskyta se otazka, ktere z nich
pouzit?

> Ten adresar vyjadruje stav stromu (tj. zahrnute updaty), nikoliv
> aktualni updaty od RH - ty najdete jinde (je to napsano i v README).

Pak by mozna stalo za to uvazovat o dalsi adresari updates, tentokrat ve
smyslu RH. Tj., ze by obsahoval updatovane baliky z originalniho RH (pokud
v 6.1cz byly nezmenene) a updatovane baliky upravene pro cestinu (*cs).
Konkretne, vysel by novy lpr, v updates by byl lpr, vysel by novy
netscape, v updates by byl novy netscape-*cs. Vyhodu by to melo tu, ze by
uzivateli stacilo kontrolovat pouze jeden adresar (updates/6.1cz).

Michal