Aktualnejsi baliky MySQL

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 7 19:26:29 CEST 1999

On Tue, 7 Sep 1999, Radek Vybiral wrote:

> Zdravim pocestovatele :))
>
> Mel bych navrh na aktualizaci baliku MySQL umistene v /local/RPMS/Contrib
> na CD.
> Aktualni verze je 3.22.25, ktera je v RPM balicich a funguje bezvadne na
> RH 6.0. Provozuji to na 3 strojich na nejruznejsi ucely a naprosto bez
> potizi.
>
> Prislusne downloady:
> http://www.mysql.com/Downloads/MySQL-3.22/MySQL-3.22.25-1.i386.rpm
> http://www.mysql.com/Downloads/MySQL-3.22/MySQL-bench-3.22.25-1.i386.rpm
> http://www.mysql.com/Downloads/MySQL-3.22/MySQL-client-3.22.25-1.i386.rpm
> [...]

Copak o to, ja takove baliky mam pripravene dokoce s ceskym tridenim, coz
tyhle nejsou, ale mel jsem za to, ze Mysql nebude na CD, protoze ma
komercni licenci. I kdyz jsem ted neco slysel, ze minuly tyden bylo
uvolneno pod GNU, coz nemam overene.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.