Aktualnejsi baliky MySQL

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Září 7 19:41:39 CEST 1999

On Tue, 7 Sep 1999, Dan Ohnesorg wrote:

> Copak o to, ja takove baliky mam pripravene dokoce s ceskym tridenim, coz
> tyhle nejsou, ale mel jsem za to, ze Mysql nebude na CD, protoze ma
> komercni licenci. I kdyz jsem ted neco slysel, ze minuly tyden bylo
> uvolneno pod GNU, coz nemam overene.

Je to pravda, akorat se to tyka verze 3.20.x co je uz hruzne obsolete.
Fakt jsem ted projel ty licencni podminky a je tam zminka o tom, ze
kdyz se to da do nejake distribuce, ktera se bude prodavat zakaznikum ,
ze to chce licenci.
A co to navleknout na CZLUG jako nevydelecnou organizaci, ktera to
distribuje svym clenum? Pravda, to by si pak nesmelo byt.
Pak je tam zase veta, ze se to muze nabidnout jako download na FTP
serveru, kdyz je k tomu verejny pristup. Takze je to takove zamotane.
Kdyz se nabidne download celeho IMAGE CD-ROM???

A co dalsi baliky, jako napriklad Acroread, to taky nema licenci GPL like?

Celkem me to zklamalo, tohle bych dost potreboval. PostreSQL je sice
lepsi, ale ja jsem mel prvni v ruce MySQL...

R.V.