XWindows - problemy

vodicka na mendelu.cz vodicka na mendelu.cz
Pátek Září 10 09:33:45 CEST 1999

Vazeni,
stahnul jsem si image a vypalil (redhat-6.0-cs-19990906.img).
Nainstaloval sem si ho.
Muj problem je, ze pokus se mi spusti XWindows pres run level 5, neobjevi
se mi prihlasovaci obrazovka, ale pouze prazdny desktop bez niceho -
nejsem schopen se prihlasit. Pokud jsu na run level 3 a spustim startx tak
se mi desktop objevi.

Nejsem zadny Linuxovy guru, ale jsem schopen vam poslat chybove vypisy:

Sep 10 08:35:30 orion gdm[765]: gdm_auth_secure_display: Could not
unlink /var/gdm/:0.xauth file: No such file or directory
Sep

10 08:36:06 orion PAM_pwdb[544]: (login) session opened for user root by
(uid=0)

Sep 10 08:36:14 orion gpm[459]: Error in protocol

Tyto chyby nejsou pri spusteni XWin pres startx.
Prekopiroval sem si adresar /etc/X11 z chodive distribuce starsich vydani
RHatu, ale vse zustalo stejne.
Nevite prosim nahodou, kde je problem?

Dekuji a s pozdravem Petr Vodicka.

      Petr Vodicka
      vodicka na mendelu.cz
      Mendelova Zemedelska a Lesnicka Univerzita
      UVT Ustav Vypocetni Techniky
      Zemedelska 1
61300 Brno 13

tel. 420-5-4513 5052