XWindows - problemy

Pátek Září 10 09:49:53 CEST 1999

Problemy jsou dva. Prvni ve skriptu /etc/X11/prefdm, druhy nekde v gdm.
Initscripts jsou novejsi, nez je v image, nevim, zda opravene. O
problemu vim od stredy, ale zatim jsem to neopravil v balicich. V
distribuci to bude samozrejme opravene (ja si totiz Xy poustim take
rucne, tak jsem na to i pres testovani neprisel :-().