XWindows - problemy

Pondělí Září 13 12:47:00 CEST 1999

Vypada, ze mate stare fortune-cs. ZKuste si stahnout nove - ve skriptu
jsou exity, ktere ukonci nejen provadeni
/etc/profiles.d/x-fortune-cs.sh, ale i startovaciho skriptu Xu.

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/redhat/6.0cz/RedHat/RPMS/fortune-cs-1.2.1-1.noarch.rpm

tyhle by mely byt posledni aktualni (i podle
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/zdenek_pytela/)