XWindows - problemy

Milos Prudek prudemil na nembv.cz
Pondělí Září 13 10:57:25 CEST 1999

Milan Kerslager píše:

> Problemy jsou dva. Prvni ve skriptu /etc/X11/prefdm, druhy nekde v gdm.
> Initscripts jsou novejsi, nez je v image, nevim, zda opravene. O
> problemu vim od stredy, ale zatim jsem to neopravil v balicich. V
> distribuci to bude samozrejme opravene (ja si totiz Xy poustim take
> rucne, tak jsem na to i pres testovani neprisel :-().

Me to dela take, ale na trochu jine urovni. Kdyz pustim init 5, spusti
se prihlasovaci okno kdm, a kdyz mu zadam spravne jmeno a heslo, tvari
se ze spousti X, a pak se vrati zpet do vychozi situace. Spatne heslo
indikuje spravne. Ve /var/log/messages jsou hlasky o tom, ze nemuze
zapisovat soubor nekam, ted nevim presne kam. Mam poslat presnou hlasku?

startx mi funguje dobre.

--
Milos Prudek