Proc stale neni oficialni RH6.0cz

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Září 15 16:22:23 CEST 1999

On 15 Sep 99, at 14:32, Oto tapik Buchta wrote:

> Milane, ja jsem vyvoj moc nesledoval, ale
> TY JSI ZARAZOVAL DO DOSTRIBUCE BETA VERZE BALIKU
> A BALIKY Z BETA DISTRIBUCE?

Ono to asi neni az tak jednoznacne, jestli zaradit potencialne
problemovy balik z rawhide nebo skutecne problemovy z distribuce.

Moje zkusenost byla zatim takova, ze pokud se na rawhide neco
podstatneho nemenilo, tj treba glibc2.0 -> 2.1 nebo gnome a podobne,
tak byly nove verze rozhodne lepsi nez stare.

A RHL6.0 je hodne nedodelana a derava distribuce, jako kazda .0.

Zdravi

Petr Soucek
Ryston Electronics s.r.o.
tel +420-2-61302222    fax +420-2-61302211
Email: petr na ryston.cz  http://www.ryston.cz