Proc stale neni oficialni RH6.0cz

Středa Září 15 19:05:52 CEST 1999

1. zari jsem se do toho zacal divat. Kdyz jsem prosel vsechny updaty,
zjistil jsem, ze cca 200 baliku je "jen" prebalenych (tj. neobsahuji
novejsi verzi programu, nekdy jen patch, ktery by mel resit nejaky
problem, obvykle reportovany na Bugzille). V te dobe mi uz bylo naprosto
jasne, ze 6.0 je stare a ze musim nejmene "preladit" czech-adaptation.
Poridil jsem si tedy "vyvojovy strom". Vsechno bylo perfektni, az na to,
ze prestal chodit gdm - a to je pri automatickem startu grafickeho
rozhrani blby (zpusobil to prechod na X 3.3.5 a zrejme odtraneni
nejakeho security problemu - ten je bezproblemovy a celkem nutny pro
nove graficke karty). Jenze na to jsem prisel az kolem 8. zari, protoze
tento zpusob startu Linuxu jsem proste nevyzkousel. V te dobe jsem
zaroven smazal "puvodni". Takze ted mam relativne velmi dobre
otestovanou verzi distribuce, jenze tak akorat pro kocku. Do zdrojaku
jsem koukal pres vikend, neco jsem opravil, jenze v patek odpoledne
vysel gdm 2.0, ktery ma chybu odstranenou taky, akorat je tam dalsi -
nabidka funguje, "jen" se nejde prihlasit.

Ok. Proste jsem nezvladnul finalizaci 6.0 v rozumnem terminu. Je to moje
chyba, na obranu mam jen to, ze jsem alespon postoupil tak daleko, ze
pristi oficialni distribuce bude vice cz uz od RH. Zpocatku to totiz
vubec nevypadalo jako problem....

No, radeji jdu pokracovat...