Stav RedHat 6.0 cs

vodicka na mendelu.cz vodicka na mendelu.cz
Čtvrtek Září 16 11:38:35 CEST 1999

Vazeni,
pouze 1 skromna otazecka.
I kdyz mi je jasne, ze prace na distribuci je sizifovska a jakmile se zda,
ze je hotovo, tak pouze proto, ze clovek neco prehledl, ale lze se nejak
dopidit, v jakem stavu je aktualni stav, co bylo opraveno, co zbyva udelat,
jake chyby byly odstraneny, co bylo odladeno, co zbyva doladit, jake
jsou soucasne problemy...

Je mi jasne, ze takove info by bylo bez zaruky atd....
Stacilo by, aby tato info byla aktualizovana jednou za X dni. Pokud to
jiz nekde je, tak se omlouvam a dejte mi prosim vedet, kde to roste.

Diky a s pozdravem P.V.

      Petr Vodicka
      vodicka na mendelu.cz
      Mendelova Zemedelska a Lesnicka Univerzita
      UVT Ustav Vypocetni Techniky
      Zemedelska 1
61300 Brno 13

tel. 420-5-4513 5052