Lokalizace StarOffice

Ondrej Haderka haderka na sloup.upol.cz
Čtvrtek Září 23 09:23:12 CEST 1999

1. Pokousim se rozchodit cestinu ve StarOffice 5.1 pod RedHat6.0/KDE, ale nedari
se mi primet klvesnici, aby psala v ceske znaky. V cs-howto se pise, ze pokud
funguje klavesnice v ostatnich aplikacich (coz v KDE neni problem), nemel by to
byt problem ani v StarOffice. Lec skutecnost je takova, ze funguji jen dlouha
yaie a nic vic. Pritom jako specialni znak lze vlozit cokoliv bez problemu.
Existuje na to nejaky lek?

2. Je jeste nekde dostupny modul Cpcode pro lokalizaci importu? Link na
crash.fce.vutbr.cz se nezda fungovat.

3. V posledni distribuci rh-cs z 15.9. jsem mel nejake potize s texem, nemuze
najit formaty, i texconfig se chova nejak divne. Je to jen ma tupost nebo se
tam vloudila chybicka?

Zdravim,

RNDr. Ondrej Haderka, Ph.D.
Joint Laboratory of Optics