Lokalizace StarOffice

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Čtvrtek Září 23 15:04:40 CEST 1999

Ondrej Haderka píše:

> 1. Pokousim se rozchodit cestinu ve StarOffice 5.1 pod RedHat6.0/KDE, ale nedari
> se mi primet klvesnici, aby psala v ceske znaky. V cs-howto se pise, ze pokud
> funguje klavesnice v ostatnich aplikacich (coz v KDE neni problem), nemel by to

To neni pravda. Kde se takova hloupost v Czech HOWTO pise? Pro
StarOffice je v Czech HOWTO pouze uveden odkaz na
http://www.intersoft.cz/linux/soffice/.

> 2. Je jeste nekde dostupny modul Cpcode pro lokalizaci importu? Link na
> crash.fce.vutbr.cz se nezda fungovat.

Skutecne nefunguje. ZKuste se obratit na Intersoft. CPcode je pod GPL,
takze by melo byt dostupne na internetu, a take by meli distribuovat
zdrojovy kody (ten jsem nikdy nevidel - proc, Intersofte? )

--
Milos Prudek