RH CZ6.0 z dneška

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Září 28 22:45:11 CEST 1999

Ahoj,

dnes jsem měl chviličku času a tak jsem si nainstaloval aktuální (právě
omirrorovaný) RHCZ6.0/1 :-) Neměl jsem chuť vybírat balíky či rozdělovat disk
a tak jsem zvolil Workstation. Instalace bez problémů, X v pohodě, gdm
naběhne. Ale pokud se chci přihlásit a přihlásím se, je shozen X server a gdm
se opět ujímá vlády nad mojí obrazovkou. startx -- :1 funguje bez problémů.

Pokud už jsem v X a spustím si např. xterm -fn *-2, tak mohu psát např. v joe
česky. Joe ještě pořád blbne (oprava tady již byla zveřejněna).

Na konzole joe -asis taky píše česky. Dobrá práce. V brzké době se pokusím
nainstalovat kompletní distribuci.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz