otazka na pocesteni netscape

Tomas Jirka tjir5186 na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 30 01:52:50 CEST 1999

Ahoj,
vsiml jsem si, ze v aktualnim RHCZ6.0 je nejakym zpusobem pocesteny
netscape. Jde mi o to, nakolik je pocesteny (cestina ve formularich, v
composerovi ...) a jestli nutne mit patricne up-to-date nejake jine baliky
(X-ka ...).

Tom

P.S.: Vyzkousel jsem to na svem anglickem rh60 a cestina ve formularich
byla v poradku (ale ja mam jako iso8859-1 font nastaveny faked font)
a cesky mi slo psat po te, co jsem vytvoril link:
cd /usr/i386-glibc20-linux
mkdir shared
cd shared
ln -s /usr/shared/locale

Jeste jsem zkousel locale z glib2.0 pro rh5.2.

A az na "ýáíé" (pres dead key to napsat jde) mi v obou pripadech slo psat
normalne cesky.